עוד כשהיינו ילדים חיכינו לקיץ, לחופש הגדול, ולכל הזמן הפנוי שהוא מביא עימו, והציפייה הזו הולכת ומתעצמת עם השנים. בשנות התיכון, מיד עם  סיום הבגרויות, יצאנו לחודשיים שלמים של כיף ובילויים. חודשיים שבהם אפשר ללכת לישון לפנות בוקר, להתעורר בצהריים, ולא לעשות חשבון לאף אחד מה אנחנו עושים, עם מי, ומתי. חוץ מההורים, שכן היו רוצים לדעת מה אנחנו עושים, עם מי, ומתי…

 גם אחרי תקופת התיכון, הסטודנטים שבינינו סופרים לאחור את הימים והשעות לסוף עונת המבחנים ותחילת חופשת הקיץ, שמאפשרת לפחות לכמה חודשים להתנתק מהלימודים ולהרשות לעצמנו לבלות קצת. הקיץ הוא גם עונה מצוינת לבלות מחוץ לבית – ים, ברכה, טיולים, נסיעות, ותחושת עצמאות שסוף סוף אנחנו אדונים לזמן שלנו ויכולים לעשות כל מה שנרצה. אלא אם כן אנחנו עדיין גרים, כמו רוב הסטודנטים, אצל ההורים. מי מאיתנו ששותף לחוויה הזו של מגורים אצל ההורים בגיל קצת יותר מבוגר, יודע שדווקא בקיץ ההורים נוטים לגלות מעורבות יתרה במה שקורה אצלנו בחדר. חדרי ילדים הם דבר נפלא לגילאים מסוימים, בייחוד אם הם מצוידים בכל החידושים וההמצאות האפשריים – מחשב, טלוויזיה, מערכת ומיטה נוחה. אבל מגיע גיל שבו כבר אי אפשר להתעלם מהעובדה שממש מחוץ לדלת מתנהלים להם חייהם של עוד כמה אנשים, לא תמיד לגמרי במקביל לשלנו.

 חדרי אירוח להשכרה לפי שעה

אלא שכאן מגיע היתרון בלהיות אנשים צעירים שעדיין גרים אצל ההורים – מצד אחד אף אחד עוד לא מצפה מאיתנו לעזוב את הבית, ומצד שני כבר יש לנו כסף משלנו (גם אם לא המון), ואנחנו יכולים להרשות לעצמנו בילויים קצת יותר פרטיים מחוץ לבית. היום יש לא מעט מלונות וצימרים שבהם אפשר לשכור חדרי אירוח לפי שעה. אם אתה צריך כמה שעות של פרטיות עם החברה, או אם את מתכננת לילה רומנטי עם החבר, אין סיבה שתיכנסו להוצאות מטורפות רק כדי להתרחק קצת מהעיניים של ההורים. במקום לשלם על לילה שלם במלון אפשר להתחיל את הערב בדייט הרומנטי שתכננתם, לצאת, לבלות, להגיע בסוף הערב לחדר ולשלם רק על השעות שאתם באמת נמצאים בו, ואחר כך לחזור הביתה בשלום, אפילו במהלך הלילה, אם ההורים שלכם היסטריים במיוחד.

 צימרים רומנטיים

אם אתם מרגישים צורך לברוח ליותר מכמה שעות תוכלו עכשיו לחפש גם מקום מפלט הרחק מהבית ליום או אפילו לסוף שבוע רומנטי שלם, בתנאי כמובן שיש לכם רישיון נהיגה, או אם אתם לא נרתעים מנסיעות ארוכות בתחבורה הציבורית. שורה ארוכה של צימרים דיסקרטיים עומדים לרשותכם, בכל רחבי הארץ ועם כל הפינוקים הכלולים. בצימר שתקבלו אף אחד לא יציץ לכם לחדר, ישאל אתכם על התכניות שלכם, או ירצה לדעת עם מי בדיוק אתם מבלים בחדר את חופשת הקיץ שלכם.

 אם כבר הגעתם לצימר, תוכלו גם לנצל אותו לא רק לרביצה בג'קוזי או בברכה, אלא גם כנקודת יציאה לטיולים באזור, לפסטיבלים הרבים שמלווים את חודשי הקיץ, ולבילויים בחלקים של הארץ שאולי פחות יצא לכם להכיר. כשתחזרו הביתה החוויות והסיפורים שתוכלו לספר להורים ימלאו את כל הצורך שלהם לדעת מה בדיוק עשיתם, אפילו אם תשמיטו את הסיפורים שהם כנראה יעדיפו לא לשמוע.

שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו עכשיו לדיוור החודשי שלנו וקבלו טיפים שווים לרענון הרומנטיקה והתשוקה בזוגיות!

כל חודש נשלח אליכם מידע חדש וחם מהתנור: רעיונות לדייטים ספונטניים, הצעות לחוויות חדשות לזוג, ועוד עצות מרעננות לזוגיות שלך.

אל תוותרו על קצת פיקנטיות בחיים!
הרשמו עוד היום לדיוור ללא עלות >>