אם יצא לכם לגלוש באינטרנט או להסתכל מסביב, בוודאי שמתם לב שתחום השכרת חדרים לפי שעה, צימרים לשימוש יומי Day use וסוויטות המושכרות לפרקי זמן קצרים בשעות היום עולה ופורח.

לעיתים מדובר על אותם צימרים המושכרים לזוגות ולמשפחות בסופי-שבוע, לעיתים על קיני אוהבים ומתחמים ייעודיים, מה שבטוח זה שהסטנדרטים בתחום הולכים ועולים. בעלי הצימרים מבקשים להפוך אותם למקומות מיוחדים, התחרות בין המתחמים נותנת את אותותיה ומגוון הפינוקים, רמת החדר והשירותים הנלווים שנועדו להפוך את השהייה לנעימה וליוקרתית, רק הולכים ומשתכללים.

חדרים לפי שעה בצפון | חדרים לפי שעה במרכז | חדרים לפי שעה בדרום

 

איך זה עובד?

ראשית, יש לאתר את הצימר המושלם מבחינת מיקום ופרמטרים נוספים כגון מחיר, ליד הים, עם ג'קוזי, עם בריכה, נגישות וכד'. באתר Lovenest ניתן לבצע חיפוש מדוייק לפי מגוון פרמטרים למציאת הצימרים הרלוונטיים ביותר. ניתן להתרשם באתר מתמונות של הצימר ולקבל החלטה על צימרים לפי שעה המועדף עליכם.

חדר לפי שעה – דיסקרטיות היא שם המשחק

בין אם יש לכם סיבה טובה להיות דיסקרטים או שאתם מעדיפים ליהנות מאלמוניות סתם כך, לצימרים ולסוויטות המארחים יש מדיניות ברורה שמבטיחה את הפרטיות שלכם.

את ההזמנה מבצעים לרוב בטלפון, בלי עדויות כתובות באימייל. התעריפים של הסוויטות נעים בין תעריף שעתי, מחיר לשלוש שעות או מחיר ללילה או לסופ"ש.

עם ההגעה למקום, לחלק גדול מהצימרים יש חנייה פרטית המאפשרת לכם לחנות בפרטיות כשהרכב מוסתר והכניסה לצימר דיסקרטית ואינה נצפית מהרחוב.

גם בהגעה וגם בעזיבה אינכם פוגשים באדם. המפתח מחכה לכם בצימר ועם עזיבתכם עליכם להשאיר את התשלום במזומן בתיבה המיועדת לכך.

הממלכה הפרטית שלכם

מה שקורה בצימר – נשאר בצימר. במשך פרק הזמן אותו הזמנתם, הצימר הוא הממלכה הרומנטית שלכם וניתן כמובן להזמין אליו שירותים נוספים כגון משלוחי אוכל, טיפולי מסאז' ועוד, כיד הדמיון הטובה עליכם. פעמים רבות אלה שירותים שבעלי הצימר ישמחו לספק לכם.

מאות צימרים שנבדקו באתר לאבנסט

אתר לאבנסט מציע תוצאות חיפוש של מאות צימרים, סוויטות וחדרים לפי שעה מצפון ועד דרום, במגוון תעריפים ובסטנדרטים גבוהים של אירוח.

האתר מאפשר למצוא את הצימר המושלם לפי מיקום, טווח מחיר, שירותים ופרמטרים שונים. הוא מציג תמונות ומאפשר יצירת קשר טלפוני מיידי עם הצימר להזמנת מקום.

היכנסו לאתר https://lovenest.co.il// לשעות של אהבה.

 

שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *