טיפים לארגון מסיבת רווקים

החבר הכי טוב שלכם מתחתן ולקחתם על עצמכם לתכנן ולארגן את מסיבת הרווקים שלו? מזל טוב ובשעה טובה! כאן לא תקראו על היצע החשפניות הקיים בשוק! מסיבת רווקים היא האירוע הגדול שמקדים את החתונה ויש בה גם דברים מעבר לחשפניות. מסיבת הרווקים היא הערב האחרון של חברכם בעולם הרווקות החופשי וזוהי ההזדמנות להיות עם החברים הקרובים ביותר ופשוט להנות. יש כמובן דרכים רבות לחגוג את האירוע המיוחד הזה, ולפניכם מספר המלצות לתכנון ולארגון מסיבת רווקים עולמית.

 קביעת מועד המסיבה

ראשית כל בררו עם החתן המיועד מהו המועד הנוח לו ביותר. מסיבת רווקים נערכת בדרך כלל מספר ימים עד שבוע לפני החתונה. מסיבת הרווקים היא רק פתיח לחגיגות החתונה, ואינה אמורה להתחרות ביום הגדול. על כן דאגו שלא תהיה סמוכה מדי לחתונה. חשוב להשאיר זמן לחתן זמן להתאושש ולהפטר משאריות האלכוהול ומהלם ההפתעה שעל פניו וכן מספר ימים פנויים לפני היום העמוס ממילא, שבו יוכל להשלים סידורים אחרונים, שעות שינה ואויר לנשימה. פעמים רבות נוח לקיים את מסיבת הרווקים במקביל למסיבת הרווקות של הכלה עם חברותיה – כדאי לבדוק את האפשרות הזו. לאחר שתקבעו מועד, בדקו שהוא נוח לרוב המוזמנים, ואינו נופל במקרה על ערב של דרבי או משחק כדורסל. קביעת התאריך תאפשר לכם להודיע לחברים על התכניות ולהתחיל להתארגן ולהזמין את כל מי ומה שדרוש.

 מיקום האירוע ובחירת קונספט לאירוע

הקונספט של האירוע הנבחר מכתיב גם את המיקום האידיאלי. תוכלו לקיים אירוע בבית החתן או בבית של אחד החברים – לדאוג למוסיקה טובה, אלכוהול, אוכל ואולי גם לאטרקציה כלשהי. יש אנשים שלא ירגישו מספיק משוחררים לחגוג בביתם ולהם עדיף לשכור צימר לפי שעה אפילו חדר במלון לפי שעה. אפשרות אחרת היא לשכור וילה, שנותנת תחושה של בית, אך יש בה בדרך כלל יותר ממה שיש בבית הממוצע, למשל ג'קוזי ובריכה. אם אתם מאוהבי הטבע והרומנטיקה או מבקשים ליצור אירוע אינטימי, אפשר למצוא חוף ים שקט יחסית, להדליק מדורה, לדאוג לאוכל טוב ולשתיה, להביא אוהלים ולהמשיך במסיבה גם ביום למחרת. למתפנקים אולי יתאים בילוי בספא או בצימר – גיבושון הרחק מהבית, שכשוך משותף בג'קוזי ואולי אף מסאג'ים מרגיעים. אם החבר'ה שלכם הם חיות שטח, אפשר לארגן טיול ג'יפים מאתגר. מעבר למקום, לאוכל, למוסיקה ולשתיה, רצוי שיהיה למסיבה גם תוכן כלשהו, כדוגמת מפגש עם אורח (מיסטיקן, גרפולוג, סקסולוגית וכו'), משחקים, חידון עם שאלות על עברו של החתן (אפשר להכינו בעזרת בת הזוג) וכו'.

את האירוע תוכלו לחתום בהפתעה מפנקת ואינטימית עם הכלה המיועדת באחד מחדרי אירוח לפי שעה: בקתות עץ בגליל, או צימרים רומנטיים בצפוןהם בהחלט אופציה טובה לכך.

רשימת מוזמנים

לפני שאתם יוצאים לדרך עם הזמנות, כדאי לערוך רשימה מסודרת של כל החברים, שכן זה יכול להיות מאד לא נעים לגלות ששכחתם מישהו קרוב. יש שבוחרים לקיים מסיבת רווקים שכוללת רק את החברים הקרובים ביותר, ודואגים שכולם יכירו זה את זה מבעוד מועד. היכרות מוקדמת בין המשתתפים מסייעת לאוירה חופשית ומשוחררת, וחוסכת את שלב ההיכרות והגיבוש הראשוני. אם אתם מחליטים לחגוג מסיבת רווקים בהרכב רחב – בדקו מהם המעגלים החשובים לחתן – אחים ובני משפחה אחרים, חברים מבית הספר, התנועה, הצבא, חדר הכושר, קורס הפסיכומטרי, המכון להסרת שיער, הלימודים, העבודה, המילואים… לא תמיד מתאים שכולם יופיעו, וכן מומלץ בחום לודא שכל המוזמנים למסיבת הרווקים מצויים גם ברשימת המוזמנים לחתונה, כדי למנוע מבוכה ואי נעימויות. הפקת ענק דורשת הערכות ולעיתים אף לקיחת הלוואות לצורך מימושה.

הזמנות

שלחו הזמנה לכל מי שהופיע ברשימת המוזמנים שהכנתם. דאגו לפרט מועד, שעה, מיקום ומשהו על קונספט האירוע והתוען הצפוי, על מנת שהחברים יידעו למה לצפות. אם מדובר במסיבת הפתעה או בתוכן מפתיע, דאגו לבקש מכולם לשמור על חשאיות ולהמנע מחשיפת הפרטים בפני החתן.

שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *