שיקולי התשלום עבור חדר לפי שעה הם בעיקר תקציב אישי, כלומר כמה כסף יש ללקוח להוציא על החדר, וכמובן גם מה המטרה שלו. אם המטרה היא להירגע לאחר יום עבודה ארוך, יתכן שאין צורך בחדר מפואר מדי, אבל דווקא יתכן ששווה להשקיע בשירותים נלווים כמו עיסוי, סאונה או סרט טוב. לעומת זאת אם מדובר בחדר שמטרתו אירוח רומנטי, חשוב להשקיע בנוחות, נעימות ואיכות גבוהה כמה שיותר גם אם מדובר בתוספת תשלום.

 

חדרים לפי שעה בצפון | חדרים לפי שעה במרכז | חדרים לפי שעה בדרום

חדר לפי שעה – מה זה?

 

מדובר על חדר שמשכירים אותו על פי שעה, כדי לא להתחייב למס' לילות קבוע מראש – דבר יקר יחסית. ככה אפשר לצמצם את ההוצאה הכלכלית, בלי להוריד באיכות. אם פעם זה היה חייב להיות במלון היום אפשר לעשות זאת בכל מיני מקומות, דירות, צימרים ובתי מלון בוטיק הפזורים כולם ברחבי הארץ.

 

בעבור מי השירות?

 

חדר לפי שעה משרת בדרך כלל אנשי עסקים, או זוגות רומנטיים. מדובר באנשים שמעוניינים במפגש דיסקרטי עם בני / בנות זוגם או לקיים פגישה עסקית רחוק מעין הציבור. לרוב, אם מעוניינים לייצר אווירה נעימה, דיסקרטית או רומנטית, שווה לשלם קצת יותר, ולא לקחת את החדר המינימאלי שמציעים לכם. לרוב אלו יהיו חדרים לא נקיים במיוחד, לא מושקעים ואשר לא מעבירים את האווירה שאתם מחפשים. תוספת של כמה עשרות שקלים לשעה תעשה שינוי דרמטי, כשבכל מקרה לא מגיעים לתשלומים הגבוהים של חדרי מלון.

 

חדר זול או יקר – מה לבדוק?

 

 

אם אתם מתלבטים בנושא, פנו אלינו בחברת לאבנסט, המאגר שלנו יעשה לכם את החיים קלים!

 

שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *