בחירת חדרים לפי שעה היא דבר לא פשוט, בגלל שיש היצע גדול מאד. אבל אם אתם רוצים טיפ איכותי, אם ישנה האפשרות "לברוח" קצת לצפון, אתם תעשו בשכל אם תבחרו בכך. חדרים לפי שעה מגיעים בגדלים, קונפיגורציות ומחירים שונים. כל אחד ומה שהוא צריך וכמה שהוא יכול לשלם. אבל בלי קשר לכך, גם אם תקחו את היקר ביותר או הזול ביותר, בחרו בצפון!

 

מה זה חדר לפי שעה?

 

חדר לפי שעה מגיע בסוגים שונים של צורות, מבית מלון, דרך מלון בוטיק, דירות וקומפלקסים, צימרים ועוד. למעשה מדובר בשירות סמי-מלונאי, שהמטרה היא לארח אתכם, אבל לא לזמן ארוך. במקום 4 שבועות בבית מלון, מדובר על מס' שעות בודדות או לילה בלבד, כשהמחיר בהתאם.

 

חדרים לפי שעה בצפון | חדרים לפי שעה במרכז | חדרים לפי שעה בדרום

למי זה מיועד?

 

השירות מיועד למי שרוצה חופשה קצרה מאד. לרוב מדובר באנשי ממשלה / צבא שצריכים את החדר לפגישות סודיות, אנשי עסקים שרוצים לנוח לפני / אחרי פגישה חשובה או זוגות אוהבים שרוצים להיעלם יחד לכמה שעות. לפעמים גם מסיבות רווקים / רווקות לוקחים חדרים לפי שעות – בעיקר כדי להשתולל בלי לנקות את הבית אח"כ.

 

למה דווקא בצפון?

 

הצפון בישראל הוא מדהים. האווירה, מזג האוויר, בעלי החיים, הנופים. אין סיבה אחת טובה שלא לנסוע לשם. כיאה לצפון בכל מקום, גם כאן אפשרויות הנופש גדולות. אם אתם מעוניינים למצוא מקום לחופשה קצרצרה רחוק מהבית (כי אתם גרים במרכז) או שדווקא אתם מהצפון ורוצים כמה שעות קרוב לבית, חדר לפי שעה בצפון הוא הפתרון המושלם. הנופים, הנחלים, הירוק – כולם יעשה את שלהם, גם אם מדובר בהתייחדות רומנטית וגם אם מדובר בסגירת עסקה – זה יהיה ללא ספק BREAK מוצלח.

 

דברו איתנו!

 

אם אתם מתלבטים לגבי המחיר שתוכלו שלם, איכות החדר, הדיסקרטיות שלו או ההיצע שקיים באזור הצפון, אנחנו כאן עבורכם. לאבנסט עשו עבורכם את המיפוי של החדרים לפי שעה בצפון, אשר מתאימים לכל כיס, ללא פשרה באיכות או הדיסקרטיות. כל שתצטרכו לעשות זה לבחור!

 

שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *