זוגיות פרק ב' היא זוגיות שונה.  הנישואים השניים הם בוגרים יותר, רגועים יותר ואתם מגיעים אליהם ללא ספק, בשלים וחכמים יותר. אך כמו כל זוגיות, לא משנה אם היא ראשונה או שנייה, זקוקה לטיפוח מתמיד כדי לשמר את הרומנטיקה והאהבה. לפניכם כמה רעיונות כיצד ליהנות מבילויים משותפים שישמרו על בועת האהבה סביבכם.

 

לאכול ביחד

ארוחה רומנטית היא אחד הבילויים הפשוטים שאינם מצריכים הכנה רבה. עם זאת, ארוחה רומנטית איכותית היא מצע נפלא לקרבה ואינטימיות. בחרו מסעדת בוטיק או מסעדת גורמה או אפילו מסעדה קטנה ורומנטית על הים, הזמינו מקום מבעוד מועד בכדי ליהנות משולחן במקום אידיאלי, וצאו ולבלות יחדיו ערב רומנטי עם אוכל איכותי ובקבוק יין. בזמן הארוחה תוכלו לצלול לשיחה נעימה ואוהבת, להחזיק ידיים ולתת לאהבה שלכם לשגשג ולפרוח.

 

לטייל ביחד

טיול משותף באחד המקומות היפים בארץ הוא חוויה מהנה ורומנטית לחיזוק הזוגיות. תוכלו להצטרף לקבוצה מאורגנת או להיכנס לאוטו ולצאת לבד לגלות את אחד המקומות הקסומים בארץ כמו שמורות טבע, מסלולי הליכה, מכתשים, מעיינות ונחלים. בטיול עצמו ניתן לשלב פעילויות אטרקטיביות כמו קיאקים או טרקטורונים ובמידה ויום טיול אחד לא מספיק לכם תוכלו תמיד להאריך אותו ולשלב בו לינה בצימרים עם טיפולים או אפילו רק לזמן מוקצב בצימרים דיסקרטיים לפי שעה. חווית טיול בטבע שבמהלכה תהיו מוקפים בעצים, פרחים, פרפרים ואוויר נקי וצח היא חוויה זוגית, רומנטית וצבעונית שתאפשר לכם ליהנות יחד מהמקומות היפים שהארץ מציעה.

לטוס ביחד
בילוי רומנטי שיאפשר לכם להתנתק לכמה ימים מהעולם ולהכיר אחד את השנייה בצורה חדשה הוא טיסה משותפת ליעד אהוב או מסקרן לשניכם. חופשה רומנטית באחת הערים הרומנטיות כמו אמסטרדם, פריז או רומא, היא הזדמנות לנוח, לאכול טוב, לטייל בשווקים ובחנויות המיוחדים של האזור, ללכת ברחובות מחובקים, לראות מקומות חדשים וליהנות מזמן איכות מיוחד וקסום יחד.

סדנאות בשלל נושאים
למידה משותפת של נושא שמעניין את שניכם היא חוויה רומנטית ומחברת. בסדנאות מגע ומיניות תוכלו ללמוד איך להעמיק את האינטימיות ולהסב הנאה אחד לשני. ישנן אין ספור סדנאות זוגיות של טנטרה, סדנאות עיסויי גוף שונים, שיאצו, רפלקסולוגיה, רייקי ועוד. סדנאות בישול מומלצות אף הן להגברת הרומנטיקה. סדנאות להכנת סושי, סדנת בישול איטלקי או סדנא להכנת שוקולד יפתחו את החושים ויעלו את מפלס ההנאה. החוויה של בישול יכולה להוסיף לקשר נפח חדש של יצירה משותפת.

רומנטיקה אולדפאשן
מחוות של פעם לא מפסיקות לעבוד גם במאה ה-21.  גם בזוגיות שניה אפשר להתרגש מהצעת נישואין, מקניה משותפת של טבעות חתונה ומחתונה. זוגות רבים שכבר חוו קשרים ארוכים ומשמעותיים בעבר, מרגישים שחתונה נוספת – עם טקס, אורחים, חופה וטבעות נישואין, היא הדרך הטובה ביותר להעצים ולבטא את הקשר הזוגי המיוחד.

לסיכום
זוגיות שניה היא ללא ספק בוגרת ורגועה יותר, אך אין זה אומר שלא צריך להשקיע, לטפח ולהוסיף לה חוויות ופעילויות שיעצימו את האהבה והחום בינכם. פנו זמן שיהיה רק בשבילכם, צאו למסעדה רומנטית, הזמינו צימרים רומנטיים בצפון או צימרים רומנטיים בדרום וטיילו ברחבי הארץ. טוסו לחו"ל או לימדו לבשל יחד. כל אחת מהפעילויות תחבר ותקשר בינכם ותהפוך את הזוגיות שלכם לרעננה, סוערת וכמובן רומנטית.

שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *