אתרי האינטרנט מלאים בהמלצות לשכירת  חדר לפי שעה או חדר ללילה כדי לבלות זמן רומנטי איכותי. בכל חלקי הארץ ניתן למצוא צימרים, מלונות, מלונות בוטיק, וחדרים בבתים פרטיים שמציעים שעות מפנקות עם מסג', אמבטיות שמנים, טיפולים כאלה ואחרים. מבצעים ותשלומים נוחים הם כלי הפרסום העיקרי של אותם בעלי חדרים.נושא השכרת חדרים לפי שעה נכנס לתודעה של ישראלים רבים ויותר בעלי מלונות ומלונות בוטיק מתמקדים בתחום זה.

על פי שגשוג הענף והצורך בהזמנה מוקדמת של החדרים אפשר להבין את היקף הצריכה של חדרים לפי שעה ובעלי צימרים רבים מתפרנסים מתחום זה לאחר שהסבו את הצימרים שלהם להשכרת חדרים לפי שעה. השכרת חדרים לפי שעה משגשגת בעיקר לאורך כל ימות השבוע. בסופי שבוע וחגים הצימרים מתמלאים במשפחות עם ילדים.

חדרים לפי שעה בצפון | חדרים לפי שעה במרכז | חדרים לפי שעה בדרום

מי מציע מה?

השכרת חדרים לפי שעות נדרשת לדיסקרטיות ופרטיות מרובה ולצורך כך הוקמו כמה חברות שמתמחות בהשגת לקוחות ומסירת מידע והמלצות בהתאם לאינפורמציה שהן מקבלות מבעלי המלונות. בחברות אלו אפשר לקבל מידע אודות מבצעים שמתקיימים בבתי המלון השונים והעלויות של חדר לפי שעה או חדר ללילה.

איך בוחרים?

הבחירה בין חדר לפי שעה או חדר ללילה, היא בחירתו של הלקוח. חדר לפי שעה מתאים לסוג אחד של לקוחות וחדר ללילה לסוג שני. כל אחד על פי רצונו ויכולותיו הכלכליות. גם מטרת השכרת החדר חשובה. גברים רבים, בשנים האחרונות, בוחרים  לשכור חדר כדי להציע נישואין לבנות זוגם, אחרים בוחרים לקיים בחדר ימי הולדת או ימי נישואין.יש זוגות רבים בארץ שבוחרים לשכור חדר למספר שעות וזאת כדי לשמור על גחלת הרומנטיות ביניהם ולשמור על השלווה הנפשית שלהם לאחר שביתר הזמן הם במרוץ החיים, פרנסה, ילדים, בית ולא נשאר זמן מה לטפח את הזוגיות. הם בוחרים לצאת לכמה שעות או ללילה שלם כדי להינתק ולהתרכז בעצמם בלבד. בנוסף, חדר לפי שעה או חדר ללילה הוא בחירה לזוגות ביום הכלולות שלהם כדי לנוח לפני הערב המרגש ובסיומו. מרביתם שוכרים חדר קרוב למקום האירוע כדי לחסוך בזמן נסיעות.

שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו עכשיו לדיוור החודשי שלנו וקבלו טיפים שווים לרענון הרומנטיקה והתשוקה בזוגיות!

כל חודש נשלח אליכם מידע חדש וחם מהתנור: רעיונות לדייטים ספונטניים, הצעות לחוויות חדשות לזוג, ועוד עצות מרעננות לזוגיות שלך.

אל תוותרו על קצת פיקנטיות בחיים!
הרשמו עוד היום לדיוור ללא עלות >>