מרבית שוכרי חדרים לפי שעה הם אנשים המחפשים זמן רומנטי, איכותי ועל שמירת הדיסקרטיות והפרטיות למען לא יתפרסם דבר שימושם בחדר ברבים. ישראל היא מדינה קטנה וכולם מכירים את כולם. גם אם תושבים מהצפון חושבים שתל אביב וסביבותיה בטוחים עבורם תמיד הם יכולים לפגוש מישהו ששירת איתם בצבא, או בכל מקום אחר. לכן צריך לבדוק היטב בטרם ההזמנה מהן הדרכים לשמירה על דיסקרטיות ופרטיות וגם אז אין הבטחה של מאה אחוז.

 

חדרים לפי שעה בצפון | חדרים לפי שעה במרכז | חדרים לפי שעה בדרום

איפה משכירים חדרים?

מי משתמש בחדרים אלו? מה צריך לבדוק?

בעת השכרת חדר לפי שעה קריטריונים לבחירה צריכים לכלול את כל הפרטים וביניהם האם יש כניסות צדדיות לצימר, האם הוא כולל ג'קוזי, מהם דרכי ההגעה לצימר האם קיימת אפשרות להזמין ארוחה, כיבוד או שתייה חריפה. קריטריונים אלו חשובים וכדאי לחשוב עליהם בעת הזמנת החדר. קריטריון השמירה על הסודיות הוא קריטי. הסיבה היא השימוש בחדר: חדר לפי שעה משמש לא אחת לרגעים אינטימיים בין בני זוג כשהגבר רוצה להציע לבת זוגתו נישואין בצורה שקטה, נעימה וייחודית. כדי להנעים את השהות בחדר רצוי לתאם את האירוע עם צוות המקום ולוודא על סגירת כל הפרטים מראש.

חשוב מאד לוודא שיש בחדר את כל מה שצריך כדי ליהנות. כלומר, מיטה נוחה, מזגן, טלוויזיה, ורצוי מאד גם אוכל ושתייה או לפחות גישה קרובה למקומות הסעדה, הזמנת אוכל מוכן ועוד. בנוסף, רצוי שהחדר יהיה קרוב לאטרקציות מסוגים שונים.

שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *