מרביתנו מעוניינים בחופשה בצימר או בית מלון חושבים על הצפון. התפוסה בתקופת החגים והחופשות מעידה על הביקוש הרב. על מה שאנחנו לא חושבים זה על חופשה לא פחות מהנה באזור דרום הארץ.חמשת החדרים הטובים באזור הדרום נמצאים בערים ובכפרים כאחד. כל אחד יכול לבחור את המתאים לו ביותר. אתרי האינטרנט מלאים בפרטים אודות חדרים להשכרה.ישנם המחפשים חדר כדי להימלט מתלאות היום יום וכדי להעביר מספר שעות בשקט עם עצמם. בצימרים  ובתי המלון בדרום אפשר לשכור חדר לשעות בודדות וכך לאפשר לזוגות זמן איכות עם עצמם.

כדי לדעת היכן הם נמצאים – עשו סקר שווקים

בסקר שנערך נמצאו הצימרים באזור המרכז במקום גבוה מבין חמשת החדרים הטובים באזור הדרום. מרביתם מאובזרים בג'קוזי ומעניקים פינוקים למבלים בהם. כל בעלי החדרים מכל סוג שהוא מבטיחים ללקוחות סודיות ופרטיות וזאת כדי להעניק למשתמשים בחדרים נוחיות ובטחון שדבר ביקורם לא יתפרסם. הבטחה זו מאפשרת בילוי והנאה ללא חשש של כניסה לפרטיות.

חדרים לפי שעה בצפון | חדרים לפי שעה במרכז | חדרים לפי שעה בדרום

קריטריונים לבחירת חדר טוב

יש באזור הדרום מספר רב של חוות בהןחמשת החדרים הטובים באזור הדרום וכל חווה מציעה את האטרקציה שלה לפני המבקרים. חוות אלו יוצאות לעיתים קרובות במבצעים ומורידות את המחירים כך שהחופשה  מתאימה לכל כיס.כל אחד יכול לבחור לעצמו את הנופש אותו הוא מעדיף. בנוסף לחדרים הרגילים בצימרים  ובמלונות יש גם מקומות לעשות קמפינג. בילוי בטבע. מתאים למשפחות עם ילדים והעלות נמוכה הרבה מיתר ההצעות העומדות בפני הלקוח.

איפה יהיה הכי קל למצוא?

שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו עכשיו לדיוור החודשי שלנו וקבלו טיפים שווים לרענון הרומנטיקה והתשוקה בזוגיות!

כל חודש נשלח אליכם מידע חדש וחם מהתנור: רעיונות לדייטים ספונטניים, הצעות לחוויות חדשות לזוג, ועוד עצות מרעננות לזוגיות שלך.

אל תוותרו על קצת פיקנטיות בחיים!
הרשמו עוד היום לדיוור ללא עלות >>