מתי לאחרונה ביליתם איזה אחר צהרים מרענן ורומנטי עם בן זוגכם??

כן, זמן לילדים ולהפעלות שלהם אנחנו מצליחים למצוא, אבל הרבה יותר קשה למצוא זמן לעצמנו. זמן איכות זוגי יכול להיות גם בילוי קצר באמצע היום, כך אולי נוכל להרשות זאת לעצמנו בהזדמנויות קרובות יותר.
להלן מספר רעיונות לבילוי רומנטי קרוב, קצר באמצע היום:
 
בילוי משותף בחוף הים
אין כמו חוף הים כדי לעצור את המולת יומנו ולנשום ביחד לקול הגלים. הקרבה לים היא שתשמיע את פס הקול לבילוי המשותף, ריחו של החול, והרכות שבה נרגיש את רגלינו טובעות בו. ישיבה משותפת עם יין באחד הכוכים הנסתרים באזור הרצליה, או לחלופין הליכה זוגית חשופי כפות רגליים לאורך החוף. האמיצים שבינינו יוכלו לטבול יחד את הרגליים או אפילו לרחוץ בערום אם מדובר בחוף מבודד יחסית.
 
הפלגה או שיט
בחופים רבים בארץ מוצעים דילים של הפלגה קצרה ביאכטות או סירות, המציעות כיבוד ומוסיקה טובה וכמובן גלים בגווני כחול וירוק. בילוי זה מיועד כמובן למי מאיתנו שנהנים בהפלגות, חשוב לברר נקודה זו עם הפרטנר/ית לפני שמזמינים.
 
בילוי אינטימי בצימר מפנק לכמה שעות
 
חשבתם שבילוי אינטימי בצימר דיסקרטי לכמה רגעים גנובים של אהבה הוא מנת חלקם של זוגות לא חוקיים בלבד? ובכן…תתפלאו לדעת – גם זוגות נשואים, או בני זוג שאינם חולקים קורת גג אחת יכולים ליהנות מיציאה מהשגרה ולהתפנק על חדרי אירוח רומנטיים שניתנים להשכרה כמו חדרים לפי שעה תארו לכם: להיכנס לחדר מעוצב, ג'קוזי, נרות, ומלא אווירה – כך סתם באמצע היום, לענג ולהתענג…. מגיע גם לכם!
 
בילוי שוקולדי משותף
במידה ושני בני הזוג חובבי שוקולד ופינוקיו הרבים, בילוי משותף במסעדת שוקולד, כמו למשל ב"מקס ברנר" יכול לאפשר לכל אחד מכם להתפנק ולפנק את הצד השני בטעימות וטבילה של פרות ופריטים שונים בתוך שוקולד. שוקולד נחשב למאכל חושני ומעורר, אך לכל זוג יש בוודאי את המאכל שמעורר אצלו את החושים. אם טרם ביררתם את המאכל עם בן/בת הזוג, הנה הרגע לעשות זאת ולהזמין מקום במסעדה שמציעה מאכל זה.
 
רכיבה משותפת על אופניים
מי שנדבק בחיידק האופניים יכול להעיד כי יש משהו אחר בלרכוב עם בן/בת הזוג. פשוט להתרחק יחד, לנסוע אחד במקביל לשני ואפילו לדעת ששורפים קצת קלוריות ומחטבים יחד את הגוף על הדרך. יש מסלולים ישרים וקלים יחסית, כמו לאורך הירקון, לאורך חוף הים בטיילת, בפארק הירקון או בפארק ברמת גן, שנועדו לרכיבה רגועה, שבעצירות אפשר לעצור בדשא, לצד האגם ולהתבונן יחד בשמיים ובעננים.
 
פיקניק זוגי בחיק הטבע
תארו לעצמכם אתכם ישובים על שמיכה או מחצלת בכר דשא, כשמסביבכם עצים, ציוץ הציפורים ובמקום רעש של הילדים, רק השקט שמסביבכם. אפשר להגיש ארוחה של יין, גבינות, קרקרים מלוחים, להאכיל אחד את השנייה, או רק לשכב זה לצד זו ולהקשיב לנשימות אחד של השנייה.
 
אז בין אם הצלחתם לפנות יומיים לבילוי רומנטי ובין אם יש לכם רק כמה שעות לבלוי בחוף, בפארק או במסעדות – גם כמה שעות גנובות של בילוי משותף בהפלגה או אפילו בסרט או בבית קפה נעים, יכולים למלא את מצברי האהבה של שניכם ולצבוע את היומיום בצבעים הרבה יותר אופטימיים.
שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו עכשיו לדיוור החודשי שלנו וקבלו טיפים שווים לרענון הרומנטיקה והתשוקה בזוגיות!

כל חודש נשלח אליכם מידע חדש וחם מהתנור: רעיונות לדייטים ספונטניים, הצעות לחוויות חדשות לזוג, ועוד עצות מרעננות לזוגיות שלך.

אל תוותרו על קצת פיקנטיות בחיים!
הרשמו עוד היום לדיוור ללא עלות >>