חדרים לפי שעה הם דבר פופולארי מאד בשנים האחרונות. אם פעם כל מי שרצה לקיים פגישה עסקית לכמה שעות או להתבודד עם בן / בת הזוג, היה צריך ללכת לעשות זאת בבית מלון. זה יקר, מסורבל ולא ספונטני. היום אין בכך צורך – אפשר ללכת לחדר שמשלמים עליו בבסיס שעתי.

 

חדרים לפי שעה בצפון | חדרים לפי שעה במרכז | חדרים לפי שעה בדרום

 

מה זה אומר?

 

 

חדרים בכל הארץ, לרבות בדרום, הפכו את עצמם לחדרים המשכירים את שירותיהם על בסיס שעתי. המשמעות היא שההיצע של אנשים ספונטניים גדל מאד. היום יש בתי מלון קטנים, בתי הארחה, צימרים, דירות וחדרים מסוגים שונים שמציעים את השירותים שלהם בכל הארץ, לרבות בדרום, במחיר ממוצע של 500-2000 ₪, במקום אלפי שקלים שעולה מלון. מה גם שקשה מאד למצוא מלון שאיננו רעוע, בהחלטה ספונטנית.

 

למה דווקא בדרום?

 

הדרום מאפשר שקט, רגיעה, אווירה מדברית והורדת הלחץ. הנופים החומים, מדבריים, השמש החזקה והאווירה השקטה – יכולים לסייע לכל אחד שמעוניין בחדר לפי שעה. לרוב, המתעניינים הם אנשי עסקים / אנשי ממשלה שרוצים לסגור עסקה, אנשים שרוצים להירגע לאחר תקופה לחוצה או זוגות אוהבים שרוצים להתבודד. הדרום יעשה זאת עבור כל אלו בצורה מושלמת. ובכל זאת, ההיצע בדרום גדול מאד ורק ממשיך להתפתח. מה לבדוק לפי שבוחרים חדר בדרום הארץ?

 

עצות למי שרוצה לנסוע לדרום לכמה שעות

 

ראשית חשוב לבדוק שמדובר בחדר ראוי הן מבחינת הרמה לעומת המחיר והן ברמה הדיסקרטיות. זה אומר שהמיקום של החדר הוא לא במרכז עיר שעלול להפגיש אתכם במבוכה עם מישהו שאתם לא רוצים לראות. זה אומר שאיכות החדר גבוהה מאד, נקייה, מסודרת ונעימה – לא משנה אם המחיר מינימאלי. זה אומר שהשירותים שמגיעים עם החדר נאותים, או לפחות אפשר להביא אתכם דברים כמו עיסוי חיצוני, סרט או בקבוק יין. בנוסף, חשוב שהמיקום של החדר יהיה כזה שאפשר יהיה להגיע ולנסוע ממנו בקלות, גם אם בחרתם להתבודד הרחק בדרום וגם אם אתם גרים בבאר שבע ורוצים משהו במרחק נסיעה של 4 דקות מהבית.

שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו עכשיו לדיוור החודשי שלנו וקבלו טיפים שווים לרענון הרומנטיקה והתשוקה בזוגיות!

כל חודש נשלח אליכם מידע חדש וחם מהתנור: רעיונות לדייטים ספונטניים, הצעות לחוויות חדשות לזוג, ועוד עצות מרעננות לזוגיות שלך.

אל תוותרו על קצת פיקנטיות בחיים!
הרשמו עוד היום לדיוור ללא עלות >>