בניגוד לתדמית שיצאה לצימרים ולסוויטות המושכרים לפי שעות, הקהל המתארח בהן מגוון הרבה יותר ממה שנהוג לחשוב.

מסתבר, שהפיתרון של חדר רומנטי, סוויטה מפנקת או צימר מפואר, פעמים רבות בליווי בריכה או ג'קוזי, על שפת ים או נוף הרים, הוא בדיוק מה שצריך כשמתכננים הפתעה לבן/בת הזוג, ערב רומנטי בלי ילדים שיפריעו בדרך או כשחוגגים מסיבת רווקים/רווקות.

צימרים לפי שעה בצפון | צימרים לפי שעה במרכז | צימרים לפי שעה בדרום

 

לגנוב כמה שעות של רומנטיקה באמצע היום

לא מעט זוגות, חוקיים לחלוטין, מוצאים את עצמם מגיעים לסופו של עוד יום ארוך, נטולי כוחות ובעיקר נטולי חשק לזוגיות ולרומנטיקה. מי יכול לחשוב על רגעים אינטימיים כשחמש מכונות כביסה מפוזרות על המיטה, הילדים צועקים ברקע והכלים מארוחת הצהריים גולשים מהכיור?

בדיוק בגלל זה, האפשרות של לשכור סוויטה מפוארת ורומנטית לכמה שעות, לשנות אווירה, בלי לבקש טובות מסבתא ובלי לקחת בייביסיטר לסופשבוע, יכולה להיות הפיתרון האולטימאטיבי לריענון הזוגיות וליציאה מהשגרה.

הסטנדרטים הגבוהים של הצימרים הללו, אשר רבים מהם מארחים בסופי שבוע משפחות וזוגות ובמהלך השבוע משכירים את שירותיהם לפרקי זמן קצרים יותר, הופכים את החוויה למפנקת במיוחד.

אז בפעם הבאה שתרצו להפתיע, לגוון ולרגש, יש לכם קלף מנצח בשרוול.

לחגוג בסטייל

היום כבר אי אפשר להסתפק במסיבה סתמית. את סיום חיי הרווקות חייבים לחגוג בסטייל, עם חברים טובים או עם חברות, במקום מיוחד ועם אווירה שונה. אבל איפה? גם כאן, סוויטות להשכרה לפי שעות מספקת פיתרון מושלם. המיקום זמין, נותר רק לארגן תכנית אמנותית ולדאוג לצ'ופרים.

לברוח מההורים, לברוח מהשותפים לדירה, לברוח מהילדים

לא משנה באיזו תקופה אתם בחיים, נדירים המקרים בהם יש לכם תמיד בית פנוי לרשותכם.

כשאתם חיילים או סטודנטים שעדיין מתגוררים בדירת ההורים, לא נעים להביא את בן/בת הזוג. כשאתם גרים בדירת שותפים, הם תמיד נמצאים בדירה, במיוחד ברגעים הלא מתאימים וכשאתם סוף סוף מתחתנים ועוברים לבית משלכם, לא חולף זמן רב ומגיעים הילדים וכשהם בבית, באמת שאין מקום לרומנטיקה.

בדיוק בשביל זה יש חדרים מהממים, סוויטות וצימרים להשכרה לפי שעה. כדי שתמיד יהיה לכם לאן לברוח.

והיתרון – בכל מקום, כן גם קרוב אליכם!

אם תיכנסו לאתר www.lovenest.wbi.co.il תגלו להפתעתכם מקומות מדהימים שמחכים לכם ממש מתחת לאף. האתר מרכז בצורה קלה ופשוטה ובליווי תמונות, מאות צימרים מובילים שנבחרו בקפידה. אפשר לחפש לפי איזור גיאוגרפי ולפי מאפיינים נוספים החשובים לכם – מחיר, ליד הים, ג'קוזי, בריכה ועוד ועוד.

אז למה אתם מחכים?

zimmers_by_hour

שמור במועדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו עכשיו לדיוור החודשי שלנו וקבלו טיפים שווים לרענון הרומנטיקה והתשוקה בזוגיות!

כל חודש נשלח אליכם מידע חדש וחם מהתנור: רעיונות לדייטים ספונטניים, הצעות לחוויות חדשות לזוג, ועוד עצות מרעננות לזוגיות שלך.

אל תוותרו על קצת פיקנטיות בחיים!
הרשמו עוד היום לדיוור ללא עלות >>