הזמנת חדרים לפי שעה

הבקתה של אני

כפר טרומן

שמור במועדפים

הבקתה של אני
(video)

מחירים

על המקום

במרכז הארץ, רחוק מהמולת העיר 20 דקות מתל אביב וירושלים – הבקתה של אני המקום הנפלא הזה הוא הרבה יותר מסך המילים הבאות – בואו לחוות את התחושה הזו בעצמכם.

בקתת עץ אינטימית הנהנית מפרטיות ומוקפת בגן יפהפה, צמחייה ירוקה ובריכת מים עם דגים ומפל קטן. האווירה החמה והיוקרתית העוטפת את הבקתה ללא ספק נתרמת מאין ספור אלמנטים הנמצאים בתוך הבקתה כגון רצפת הפרקט החומה, מיטה זוגית רחבה בעלת מזרן אורטופדי ועליה מצעי כותנה בהירים, 2 מסכי LCD עם מערכת שמע, חדרים עם ג'קוזי זוגי רומנטי ופינת ישיבה עם שטיח, כל אלו משרים אווירה רומנטית ויוקרתית.

בין כל אלו ניתן להנות גם מפינוקים שונים ייין, שתייה קלה במקרר, קפה, תה, פירות העונה וכיבוד קל. המטבחון מאובזר לחלוטין עם מיקרוגל, קומקום חשמלי וטוסטר אובן. עוד בבקתה חדר מקלחת יוקרתי ובו סבונים ושמנים של "ללין", חלוקי רחצה אישיים, מגבות מלטפות ותאורה רומנטית ונרות המשלימים את האווירה.

זה הוא המקום האידיאלי לזוגות המחפשים לחדש את הרומנטיקה שנשכחה בחיי היום יום, הפתעת יום הולדת או יום נישואין מיוחד, צימרים לפי שעות\ סופי שבוע או לכמה ימים של שלווה, רוגע ורומנטיקה. ניתן לארח עוד 2 אנשים בקומת הגלריה.

* קיימת אפשרות להזמנת ארוחת בוקר.
* אנא צלצלו כדי לברר על חבילות הפינוק השונות שאני מציעה.

מידע נוסף

חבילה קסומה לסופי שבוע – החבילה כוללת שהייה בבקתה ללילה, פרחים יבשים, מלחי אמבט, תכשירים וסבונים של ללין, שמנים, זוג חלוקי מגבת, בקבוק יין, פינוקים שונים – 850  ש"ח  (לא כולל ארוחת בוקר)

חבילת פינוק ל- 3 שעות – החבילה כוללת שהייה בבקתה עד 3 שעות באמצע השבוע, מלחי אמבט ופינוקים שונים – 350 ש"ח.

* כל שעה נוספת – 100 ש"ח 

* תוספת ארוחת בוקר – 75 ש"ח לאדם.

חבילה לילית באמצע השבוע-החבילה כוללת שהייה בבקתה ללילה, זוג חלוקי מגבת, מלחי אמבט, שמנים, פינוקים קטנים שונים – 700 ש"ח (כניסה 17:00 עזיבה 10:00 למחרת). עזיבה ב 14:00 – תשלום נוסף של 150 ש"ח.

 

מפת האיזור

ספר אורחים

ספר לנו את חוות דעתך: